1 klik, 1 sedekah

Perkhidmatan Kereta Sewa

Selasa, 6 September 2011

Review Myvi Extreme 1.5 2011


Add caption
Assalamua'laikum. Kenapa aku suka bercerita pasal kereta Perodua je? Sebabnya i like Perodua. Cintailah barangan buatan Malaysia walaupon tak sehebat buatan luar negara..ngeh3~ Dengar-dengar cerita myvi extreme 1.5 ni akan dilancarkan 16 September nanti. Betui ke yoep?

Tengok dari gambar-gambar yang tersebar kat internet ni boleh tahan lawa jugak ye kereta ni. Entah le, aku pon tak sure sangat dalam nya pulak macam mana. Kalau aku praktikal kat Perodua lagi confirm dah penuh dah handphone aku ni dengan gambar Myvi Extreme ni. Habis la aku sebarkan gambar-gambar sulit kereta ni.huhuhu.. Takda la, aku tak sejahat tu pon. Try korang tengok gambar kat bawah ni. Cuba try komen cikit...

amacam?

smartkan?

Boleh laaa...

Yang aku tengah tunggu sekarang ni cuma harga dia je berapa. Takkan lebih RM60 ribu kot. dah nak dekat sama dengan harga Alza. Harap-harap murah la cikit kereta ni. Kalau kat luar negara agaknya kereta ni mungkin beharga RM15 je. Aku agak je. Cuma kereta kat Malaysia ni je harganya mahal-mahal disebabkan cukai kerajaan tu tinggi. Tak setanding dengan pendapatan penduduk orang-orang kat Malaysia ni. Betul tak apa yang aku cakap ni? Betul la cikit-cikit.. So, apa pendapat korang pulak?

1 ulasan :

cintailmu89 berkata... [Reply to comment]

Kertas yang bertampal atas gamba myvi tuh., ak yg print.. Ak yg tampal..haha

Revolusi Blogger

ŀ
wordpress hosting